wtorek, 13 czerwca 2017

ALL IN BLACK

  Po dłuższej przerwie z powodu lenistwa wróciłam!!
  Szczerze? Nie przeszkadzało mi w ogóle, że nic tak długo nie dodaję na bloga. Byłam zajęta...przeważnie czytaniem fascynujących książek!! Ale szczerze obiecuję poprawę, a w wakacje będzie wysyp nowości ;)
  Zdecydowałam się wystąpić "cała w czerni", bo bardzo lubię ten kolor i jest przeze mnie najbardziej lubiany :) Nie ukrywam, iż na co dzień mało u mnie czerni, ale zawsze (prawie) na wyjścia góruje czerń.










PHOTOS BY MY SISTER, KAROLINA
  Peruka- pożyczona od siostry
  Koszula- NO NAME
  Torebka- Orsay
  Spodnie- NO NAME
  Spinki do włosów- H&M
  Buty (creeperso-podobne)- NO NAME
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA ;)
(PS.: Trochę jak metal wyglądam ;)) :D )


27 komentarzy:

  1. Podoba mi się torebka ^^ Bardzo fajna, mroczna stylizacja :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, można byłoby zrobić taką klimatyczną sesję z taką stylówką :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja all in black! szczerze to ja sama uwielbiam czarny kolor, kilka lat temu ubierałam się tylko w niego :) byłam w tedy emo/rock girl :) z czasem jednak zaczęłam dodawać do szafy więcej kolorów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Czarny to mój ulubiony kolor, więc cała stylizacja na wielki + :)
    Pozdrawiam! ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty! Stylizacja też nawet mi się podoba, ale nie lubię za bardzo całych czarnych - jakoś mnie one przytłaczają. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna mroczna stylizacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to mężczyzna na zdjęciach ; O nie pasuje do Ciebie ta peruka absolutnie. I makijaż też nie, za blado. Przejrzałam posty niżej i wyglądasz o wiele lepiej na szczęście :D Ładny naturalny kolor włosów ;) Ma potencjał do ciekawych sesji.
    eN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie miałam nawet podkładu, tylko szminkę,tusz do rzęs i kredkę do brwi. 😂 To efekt rozjaśniania 😁 i przyznam, że peruka nie pasuje, bo tania 😊

      Usuń
  11. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, bardzo ciekawa stylizacja, ale totalnie nie mój styl :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest boska. Prowadzisz ciekawie blog, chętnie zajrzę ponownie :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post <3
    I follow your blog :)
    Visit my blog if you want :) ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej *.* Jakie prześliczne zdjęcia 🖤
    https://blogojunikornah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czarny, spodnie bardzo mi się podobają :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! Czarny to mój ulubiony kolor :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sama ostatnio przekonałam się do czarnego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię czarne zestawy :D fajnie wyglądasz!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. pisanie na blogu to fajna sprawa, ja zawsze wracam. nawet jak mnie długo nie ma ; )
    czarny jest najlepszy, uwielbiam ubierać się cała na czarno!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny.all black

    OdpowiedzUsuń