poniedziałek, 16 stycznia 2017

CUTE PINK

  Witam wszystkich!!
  Dziś, w ten bardzo chłodny zimowy poranek postanowiłam wybrać się na kolejną uroczą, 'słodką' sesyjkę. Bardzo lubię zmieniać swoje charakterki, dlatego też raz przywdziewam "słodziutką dziewczynkę", a kolejnym razem staję się "mroczną królową". To drugie z kolei bardziej do mnie przemawia,ale dzisiaj jestem w energicznym i wesołym nastroju ;))










PHOTOS BY MY SISTER KAROLINA

  Płaszcz- H&M
  Sweterek- H&M
  Nad(Za)kolanówki- H&M
  Czapka- Sinsay
  Komin- Sinsay
  Spódnica- NO NAME
  Trapery- NO NAME
 
ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA I POZDRAWIAM :))

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorystyczny zestaw ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz , śliczna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same buciki, super blog! Zapraszam do mnie www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Kolorystycznie jest świetnie
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja :)
    Tekstu nie przeczytałam, po prostu tło jest za bardzo pstrokate.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ślicznie 😊 I jak tło teraz fajnie pasuje 😊. Fajne włoski, takie wiedźmowo rusałkowe, + pomadka, mają moje propsy 😊. Ech, pragnę juz chodzić po lasach...💜 Udusić się można w tych miastach 😿💜

    OdpowiedzUsuń
  7. mega mega mega uroczo wygladasz. pastelowy róż do ciebie pasuje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje, do tego pomysłowe zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous ! a simple combination that results very well !
    グッチ靴人気
    エルメス靴

    OdpowiedzUsuń
  10. super! buty świetne! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek i płaszczyk są świetne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładna stylizacja :D
    Piękne masz włoski ;)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo Ci do twarzy w takim dziewczęcym zestawieniu :) świetne buty :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow sesja naaprawde udana! Obs za obs ? Zapraszam nas https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystyka w zestawie. Wszystko ze sobą świetnie dobrane :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny płaszczyk :) i butki oczywiście
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastel goth taki trochę :) Bardzo lubię takie połączenia ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jakie włosy :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz super włosy ;)
    Stylizacja na plus!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się ta spódniczka, a poza tym uwielbiam pudrowy róż. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne zdjęcia :) Jak ty tam nie zamarzłaś? :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak słodko *.* Podoba mi sie takie połączenie kolorystyczne. Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz i masz świetne włosy! :O <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja! Bardzo podoba mi się sweterek.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER WYGLĄDASZ! ŁADNY OUTFIT <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet w różowym sweterku można zauważyć dziewczynę "z pazurem" :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia i stylizacja *_*
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty świetne ;)

    Zapraszam do siebie na rozdanie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń