sobota, 5 listopada 2016

RETURN

  Nie potrafię się teraz skupić, pisząc to, ponieważ dobra muzyka czasem mnie rozkojarza...
  Witam!!
  Wiem, widzę, że nie jest to jesienna sesja. Są to zdjęcia "wyjęte z szuflady" zrobione ok. dwóch miesięcy temu. Mam nadzieję, że przez te fotografie przypomnicie sobie ciepłe dni i chwile :))
  Jest to jedna z tych sesji, na które lubię czasami spojrzeć, gdyż są bardziej artystyczne, niż modowe- takie też wolę.






PHOTOS BY MY SISTER, KAROLINA :))
  Everything is- NO NAME
POZDRAWIAM I ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA :))

32 komentarze:

  1. Wyglądasz pięknie! Tęsknie za takimi ciepłymi dniami :(

    Zapraszam na bloga-konkurs, w którym do wygrania jest książka! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Ja tam za latem nie tęsknię, bo uwielbiam jesień i zimę :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie zdjęcia :) Fajna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziuuu jak ładnie wyglądasz!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. :) Nie myślałaś trochę nad tłem bloga? Ten różowy na czarnym strasznie razi po oczach, ale to Twój blog i co kto lubi.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie i proponuję wzajemną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, wyglądasz pięknie :) Strasznie podoba mi się sukienka :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kadry :Pozdrawiam

    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :D Masz świetną sukienusię ;)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, a sukienka jest świetna *.*
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Fajna sukienka :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurce sukienka bardzo misie spodobała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta długość włosów jest genialna. Ps. jasny design znacznie lepiej wygląda!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne włosy!
    Kurczę pasuję Ci ta sukienka! Super w niej wyglądasz :*

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym teraz wrócić do letnich sesji, ale z jesienią też się zaprzyjaźniłam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku az zatesknilam za taka piekna letnia pogoda i tym takim ciepelkiem! Slicznie wyszlas a twoja siostra robi naprawde bardzo ladne zdjecia! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piękne włosy ... Rzadko albo prawie wcale nie spotykam dziewczyn z taką długością włosów.
    Bardzo ładna sukienka. :)

    zapraszam do siebie
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również wolę obejrzeć artystyczne zdjęcia, gdzie dziewczyna ma na sobie zwiewną sukienkę i pozuje na tle przyrody, a nie wystylizowana w każdym calu na tle betonu...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, cudownie wyglądasz w tej odsłonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że regularnie wstawiasz posty - lubię oglądać wpisy znajomych 💜 od niedawna piszę własne historie, zapraszam do siebie:
    http://elrinafae.blogspot.com
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Ci się spodoba 💜

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  23. Takie ciepłe zdjęcia a tak zimno na dworze! :o Ale długie włosy, ja właśnie zapuszczam.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia ;) trochę mrocznie tu masz ale dość ciekawie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka przypomina mi trochę tą, w której szłam na komers w szóstej klasie podstawówki. Jak to dawno temu było...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ! Ale myślę, że powinnaś zmienić tło bloga, bo bardzo przeszkadza w czytaniu. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń